fbpx

 Alegerea cuvintelor cheie pentru site-ul nostru!

In momentul cand dorim sa gasim o anumita informatie pe internet, accesam de cele mai multe ori Google, introducand anumite cuvinte pe care le consideram relevante pentru informatia pe care dorim sa o primim. Dupa o scurta analiza, motorul de cautare ne ofera o lista de websiteuri care au fost optimizate pentru acele cuvinte. Practic, cuvintele cheie sunt calea prin care Google intelege ceea ce este prezentat intr-o anumita pagina, si o poate returna ca si raspuns al unei cautari.

Pentru ca utilizatorul sa primeasca cel mai favorabil raspuns, pagina web trebuie sa fie optimizata folosindu-se expresii cheie relevante fiecarui domeniu in parte. Potrivirea perfecta, a cuvintelor cheie, cu cautarea lansata, reprezinta criteriul cel mai important cand vorbim despre relevanta, astfel ca putem identifica doua categorii de expresii cheie:

  1. Short-tail keywords, sunt expresiile cheie, de obicei din doua sau maxim trei cuvinte, cu un volum de cautari ridicat, dar si cu o concurenta pe masura. Cu cat concurenta este mai mare cu atat bugetul si timpul pe care il investim vor creste. Exemplu de short-tail keywords : camasa barbateasca. Ideea este simpla, nu stim daca perosana care a lansat cautarea, doreste sa cumpere o camasa alba sau doreste o camasa mov.
  2. Long-tail keyowrds, sunt expresiile cheie formate din mai mult de trei cuvinte ce au un volum de cautari mic dar si o concurenta mica. Ca exemplu vom lua : camasa barbateasca alba 44. Avand in vedere ca expresia este mai exacta, intelegem faptul ca persoana respective , ar vrea sa gaseasca o camasa barbateasaca de culoare alba, avand marimea 44. Astfel ca, daca in site-ul nostrum avem un pordus ce contine aceste cuvinte cheie, avem mari sanse sa se realizeze o conversie ( o vanzare )

Sfatul nostru este ca in momentul cand realizati articole seo, sa folositi cat mai multe expresii keyword’s de tipul long-tail, deoarece acestea sunt mult mai relevante pentru cautarile pe care le lanseaza un potential client, iar in cazul in care dorim sa apelam si la o campanie Google Ads, costul reclamelor va fi mai mic.

Pin It on Pinterest

Share This