fbpx

 Amintiti-va vremurile cand procesul SEO era constituit dintr-o insiruire de cuvinte cheie care erau folosite in fiecare pagina a site-ului. Era simplu si foarte usor sa obtii o pozitie buna in SERP(search engine results page), daca aveai suficient continut. Aceasta vreme a trecut, iar pentru a realiza continut de calitate pentru campania SEO este nevoie de putin mai mult efort. Va prezentam “regulile” ce va vor ajuta sa creati continut calitativ.

Redactarea articolelor SEO

1. Schimbarea viziunii

Aveti o afacere prospera care ofera solutii/produse calitative? Voi siti lucrul acesta, insa potentialii clienti nu cunosc aceste detalii ale business-ului vostru. De aceea perspectiva din care scrieti articolul este foarte importanta. Realizatorii de continut, trebuie sa se puna in locul potentialilor clienti, pentru a putea intelege cerintelor lor. Trebuie sa le impartasiti informatiile de care ei au nevoie, nu ceea ce credem noi ca este necesar sa afle.

2.Keywords

Cuvintele cheie constituiau candva drumul spre succes al unei campanii SEO. Pentru continutul folosit promovarii, erau alese cele mai profitabile cuvinte cheie si se foloseau de cat mai multe ori intr-o pagina. Incepand cu update-urile tot mai frecvente ale lui Google si din dorinta de a dezvolta o inteligenta artificiala imbatabila, continutul SEO nu mai trebuie constituit dintr-o insiruire de cuvinte. Motorul de cautare tine seama de modul in care folosim expresiile cheie si de calitatea continutuilui pe care il oferim utilizatorilor.

Cuvintele cheie se impart in doua categorii prinicipale :  “Long Tail Keywords” si “Short Tail Keywords”. Pentru a intelege mai bine cum sa alegem cele mai potrivite cuvinte cheie pentru afacerea noastra, am realizat un articol explicativ pe intelesul tuturor.

3.Pastrarea cititorilor in site-ul nostru

Timpul pe care utilizatorii il petrec pe site-ul nostru are un impact semnificativ pentru pozitionarea in cadrul rezultatelor oferite de motoarele de cautare. Mai important, este faptul ca informatia oferita de voi capteaza atentia, deci utilizatorul este interesat de acel subiect. Timpul petrecut pe site, denota faptul ca acel continut este calitativ si de aici aveti de castigat doua puncte: a.Google va va indexa mult mai bine pentru ca observa faptul ca utilizatorii apreciaza continutul vostru de calitate si b. cel care primeste informatia va deveni clientul vostru, observand seriozitatea cu care tratati afacerea. Urmatoarul pas este ca acesa sa va devina client.

Incercati ca ceea ce scrieti sa fie realizat pentru cititor si nu pentru a obtine anumite avantaje tehnice. Astfel aveti garantia ca informatia prezentata ofera raspunsul pe care cineva il cauta.

4.Reteaua de link-uri

Fiecare articol pe care il realizati, este indicat sa fie legat de un subiect anterior. Astfel creati o legatura intre subiectul pe care utilizatorul il citeste si ii oferiti un altul care l-ar putea interesa si astfel creati o interactiune cu intreg continutul site-ului.

Incercati sa oferiti doar legaturi relevante, bazate pe aceeasi tema. Nu puteti discuta despre cafeaua boabe si sa faceti o legatura catre o pagina unde se vorbeste despre hidroizolatie.

5.Nivelul scirerii

Indiferent cati termeni tehnici din domeniul vostru cunoasteti, articolele pe care le realizati trebuie sa fie concepute si pentru persoanele care fac cunostiinta, acum, pentru prima data cu domeniul respectiv. Daca vocabularul nostru este foarte specific, riscam ca anumite persoane sa paraseasca pagina, deoarece limbajul folosit nu este pe intelesul lor.

6.Concluzie

Realizarea continutului nu este o sarcina deloc usoara. Metoda de implementare a cuvintelor cheie este calea catre dezvoltarea unei strategii SEO benefica. Daca ceea ce noi producem ofera raspunsul intrebarilor utilizatorilor nostrii, acestia vor interactiona cu intreg website-ul si astfel vom putea ocupa cu siguranta o pozitie fruntasa in SERP.