fbpx

     Ne apropiem cu pasi repezi de anul 2019, iar tehnicile SEO se schimba constant. Google lanseaza periodic update-uri menite sa imbunatateasca experienta utilizatorilor in mediul online.

Strategii SEO necesare in 2019

 

Versiunea mobila a website-ului

     Tehnologia mobila ne permite sa fim in permanenta conectati cu serviciile de care avem nevoie. Studiile au aratat faptul ca numarul utilizatorilor dispozitivelor mobile este mai mare decat al celor ce navigheaza folosind desktop-ul sau un laptop. Google tine cont de aceste tendinte si prioritizeaza site-urile care sunt mobile firendly, ba chiar considera versiunea mobila ca fiind cea primara.

Optimizarea vitezei de incarcare a paginilor

     Traind in secolul vitezei, utilizatorii de internet doresc sa ajunga imediat la informatia de care au nevoie. Nimeni nu vrea ca site-ul pe care tocmai l-a accesat sa nu poate fii folosit din cauza vitezei de incarcare a paginilor. Daca pagina pe care intram nu se incarca in mai putin de 5 secunde, deja utilizatorul intra pe alt site pentru a primi raspunsul cerut.

     Google recomanda ca viteza de incarcare a unei pagini sa fie de 3 secunde, sau chiar mai mica. Avand in vedere necesitatea optimizarii vitezei paginilor, Google a lansat Google’s PageSpeed Insights, un tool care ne ofere informatii pretioase despre viteza de incarcare a website-ului nostrum.

Importanta cautarilor vocale

     Cautarile vocale au inceput sa fie la moda inca de prin 2016, iar o mare parte dintre utilizatori prefara sa le foloseasca, evitand sa mai tasteze. Dezvoltatorii dispozitivelor mobile perfectioneaza asistentii vocali, astfel ca acestia din urma pot dialoga fara probleme cu orice persoana.

     Pentru dezvoltarea unei strategii SEO benefica websiteului nostru pentru acest tip de cautari, va trebui sa inlocuim cuvintele cheie si frazele simple(Short Tail Keywords) cu fraze complexe si exacte (Long Tail Keywords) pentru ca utilizatorul sa poata cere asistentului vocal, in mod firesc, ceea ce doreste sa afle.

Atentie sporita in campania de Link Building

    Backlink-urile au fost intotdeauna un punct forte al unei strategii SEO bine puse la punct. In trecut, campania de link building era realizata abuziv, asa ca Google a fost nevoit sa lanseze Algoritmul Penguin pentru a tine in frau acest tip de campanie. Din acel moment, un backlink de proasta calitate si obtinut abuziv aduce penalizare domeniului spre care este trimis.

     Incercati sa nu obtineti backlink de la site-uri ce nu prezinta incredere, sau care au continut irelevant domeniului vostru de activitate, verificand constant contul Google Search Console.

Folosirea datelor structurate

     Motoarele de cautare depun un anumite efort pentru a intelege continutul unei paginii web, iar acest lucru dauneaza pozitionarii noastre. Putem ajuta crawlerii sa perceapa mai repede continutul, furnizandu-le indicii exacte asupra informatiilor aflate in site. Datele structurate reprezinta un format standardizat pentru furnizarea inforamtiilor.

     De exemplu, in pagina de contact putem preciza care camp este destinat adresei companiei sau putem specifica motorului de cautare care este programul nostrum de lucru. In acest moment el poate oferii celor ce ne cauta, cu exactitate informatia solicitata.

Securizarea website-ului

     Securitatea este foarte imporanta pe internet, iar Google intelege foarte bine acest aspect. Domeniile care sunt securizate se bucura de prioritate in cresterea rank-ului, deoarece rinscurile ca acel site sa fie de tipul celor scam este mult redus. Pentru a securiza domeniul trebuie sa instalam certificatele SSL iar apoi vom trece de la http la https. O sa discutam intr-un articol viitor care sunt etapele pas cu pas pentru a face aceasta trecere, fara a afecta rank-ul pe care il avem in SERP. Daca doresti o analiza gratuita a site-ului tau, poti accesa pagina de contact.

Pin It on Pinterest

Share This